KONSERT PÅ GULA VILLAN IMORGON!

 

Det är ett Libertines race på MTVrocks, top5, can't stand me now kom etta som vanligt. Den är inte bäst, bara kändast.
Nu händer det så sjukligt mycket grejer, hinner inte uppdatera ngt typ, men that's life! Studentskivor, teater, jobbsök, jobbintervjuer, repa, plugg, övetrnattningar, för sena kvällar, konserter, p3, överaskningsfester, parkhäng, lite för mycket mat och IMORRON SPELAR JAG UNDER NAMNET FRÖKEN BRUS PÅ GULA VILLAN I HANINGE KL. 1800! KOMKOM! Gula Villan. jag spelar först sen spelar även ruskigt bra förortsband med stora visioner; Gullmarsplan och Komposters. 20kr. :) taggad och nervös.

Vill du göra ngt kul ikväll ska du lätt passa på att se Black Lips på Hornstullstrand, de failar aldrig live! King Khan and the BBQ spelar också på samma ställe, de vill jag också se. pank.frank.

Kommentarer
Postat av: Axel Hammarbäck

Tack för oss, och hatten av till dig! Bra giggat :)

2010-05-23 @ 22:01:16
URL: http://www.myspace.com/komposters
Postat av: Joel Höglund

yeaaaaaaaaah!

2010-05-23 @ 23:58:43
Postat av: Tommy Jonsson

Hej. Det var jag som kom fram till dig och frågade om du hade myspace. När du väl har skaffat en så kan du ju adda mig.

Du var riktigt bra som sagt. Hoppas jag får se dig live igen. :)



Rocka på!

/Tommy

2010-05-27 @ 21:12:56
URL: http://http://www.myspace.com/tommyjonsson
Postat av: vendela

hej! dina ord värmer:) Jag addar dig så fort jag skaffar myspace, måste bara spela in låtarna först..:P



2010-05-27 @ 23:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0