Tralala lilla molntuss

Cashewnötter och kall mjölk tar guldmedalj när det gäller mellanmål. mm.. Det blir mycket sånt när man skolkar en hel vecka- För at plugga. Helt sjukt, jag tror att alla treor i skolan hatar detta äckliga, stinkande projektarbete. Nog om det.



Rock'n'Roll Hall Of Fame har fått några nya ansiken på väggen(för jag föreställer mig en oändlig vägg med tavlor på band, vilket det antagligen inte är) The Stooges, The Hollies, ABBA, Jimmy Cliff och Genesis.


Det snackas om att Gorillaz ska gästas av Paul Simonon och Mick Jones från The Clash under några vårkonserter i UK. Paul Simonon har tidigare samarbetat med Damon Albarn frpn Gorillaz i "The good, the bad, the queen."

The Lonely Islands, ett komedigäng från usa som spelar in en debutplatta som bådar.. dåligt. Julian Casablancas gästar denna låt. HAHA va dåligt säger jag bara!

Annars då? Svenskt äger för tillfället, ska försök langa en kassett i veckan- Håll ögonen öppna!



ähm.. kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=i4H_cvKEirY kolla :)

2010-03-19 @ 23:27:32
Postat av: Anonym

hett!

2010-03-20 @ 22:32:09
Postat av: Pau

skojar du? the lonely island är ju underbara, det ser och hör ju alla med ett sinne för humor. sen är låten där julian är med på (boombox) inte bara rolig som resten av låtarna, utan också en riktigt bra och skön låt!

2011-02-15 @ 01:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0