Maskiner är metalliska

            

Maskiner är metalliska.
Det är sjuka samtal man har med sina folk och fä. kan myror tala? Middag på blå skåpet med så många vackra själar. Frida, Iso, rasmus, lovisa, stina, lina, aleese. vilka stjärnor! på torget utanför jobbet står två frysna dragspelsmän. "Visit to Vienna" med Sahara Hotnights drar tillbaka många minnen. gotland med familjen för miljarder år sedan. jag tror det var ungefär samtidigt  som dinosaurierna promenrade på jorden. Mando Diao spelas frenetiskt i musikspelarn. de påminner om berlin med tyskan förra året. Lina o jag skickde ett pappersplan till några söta tyska killar utanför fönstret. dom blev glada. snart ska ja o C o kanske S kolla på trainspotting. det är nog en av de bästa! ewan mcgregor är bäst.

Här under är det lite världspremiär. En egen låt, flesh and skin, skapad samtidigt som jag spelade in den, så orden är lite udda. utöver det så är det en ruskigt dålig ljudkvalitet. nästan huvudvärks varning. men jag orkar verkligen inte bry mig. förresten pratar jag typ istället för att sjunga. skitdålig låt att lägga upp som första. men världen är ändå skapad åt fel håll. 



Flesh and skin by diggingtochina

lördag utan röj känns fint! Hoppas ni mina få, fina läsare får en grym lördag! Och ni många icke-läsare däremot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0