ISLE OF WIGHT

I söndags tog jag studenten, och nu är jag plötsligt fri!! :D Jag kanske t.o.m räknas som lite mer vuxen nu, men det vet jag inte riktigt om jag vill. Pippi-inställning for life! Imorgon bär det av, med flygbolaget alla hatälskar, till frekking ENGLAND! Min f.d. lärare i historia berättade att han var på Isle Of Wight -67 och såg Rollig Stones som förband till Jimi Hendrix. Svårt att äga det, men i år kommer festivalen att bjuda på ..


.. andnöd när The Strokes kliver på scen!


.. massnostalgi & ofantliga applåder när legenden Sir Macca tar ton


.. kärlek när James sjunger den här låten, en av de finaste kärlekslåtarna!

..glädjekickar när Courteeners öppnar sitt sprudlande set


.. lite nytt från t.ex Is Tropical


.. Dans is solnedgången. Eller är det uppgången?


.. 2x 70tals punk


Här är nästan hela line-upen:
Main Stage Lineup ArtistsBig Top Lineup Artists

Fred och kärlek till folket!

(Och för alla Babyshambles fans är det med sorg i hjärtat jag meddelar att trummisen Adam Fieck har lämnat bandet! Han ersätts tillsvidare av Supergrass trummisen Danny Goffey.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0