Dumskallarnas sammansvärjning



Hahahaha viktor, jävla nube! ^^

Shit, idag har jag inte gjort ett piss. Försökt skriva om mordet på Benno Ohnesorg, men har skrivkramp. Läser "dumskallarnas sammansvärjning" av John Kennedy Toole, en bok om en skum snubbe som lever med en TWISTAD världsbild. haha men han är ganska skön, lyckades få sin chef att sparka en kollega bara för att han skulle ha råd att betala taxi till honom fram och tillbaka till jobbet.
Spelat lite Tanita Tikaram på gitarren, käkat ungspannkaka och nu ska ja dra till statoil för att köpa PimPim. SkeppO´Hoj!

Shit låter som blondinbella, idag har jag gjort det.. och det! och inte ett dugg intressant. idioti.




Kommentarer
Postat av: Ellen

vendela jag kommer inte fram till din mobil.. vad är problemet haha men jag mår bättre nu så det blir utgång i morgon kväll om du fortfarande vill <3<3

2010-01-07 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0