rösta rött i valet!



Regn är vackert. Jag önskar att det regnade nu. Jag är ihopkurad och nöjd. Febrilt suktande efter livet, samtidigt som jag misstänker att jag äntligen börjat leva det. Jag längtar efter vissa människor, hoppas vi ses snart. Ibland vaknar man och finner sig uppslukad av en händelse, du kanske inte fattat förän då vad du verkligen gör. Seg i starten, kort i minnet. Det finns så mycket att se. Så mycket att upptäcka. Det finns ingen tid. Jag önskar att du såg mig här idag.

På torsdag flyger jag och Stina över till england för att dagen efter få skåda en historisk, magnifik, fantastisk återförening. LIBERTINES! Åh vad jag längtar! Carl Barat har lagt upp några sololåtar (eller ett stakerfan antagligen) det är nya låtar och du kan finna dom här

Det finns så mycket jag vill säga, men jag glömmer det alltid när jag väl börjar. Jga låter musiken tala åt mig. Stereolab, shot!



jag önskar att jag kunde dj:a, sikken klubb det skulle bli. vi ses på dansgolvet!

Kommentarer
Postat av: Tofta

RÖSTA BLÅTT!

2010-08-28 @ 20:39:19
Postat av: batman

nehe du! inga smurfar här inte, röd ska du bli. (brainwash is working?)

2010-08-29 @ 19:46:34
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0