OM JAG DÖR, DÖR DU MED MIG?




Det är kul att svenska armén inte har något bättre för sig än att jaga skenande hästar genom stan. Måste ge ett ypperligt kompitent intryck på våra kära turister. Samtidigt så känns ju leken "jaga häst" mycket mognare än "döda mest". Nästa gång det blir högvakt kanske man ska dit. Jag tycker att Sverige ska skapa sin egna version av tjurrusningen i Pamplona. Fast med militär som jagar hästar(som inte blir hamburgare efteråt) Ja menar jag skulle lätt pejja för att se det! För att peppra till svenskTV borde nyheterna spelat Beach House's "Zebra" till detta oerhört viktiga nyhetsinslag.

"Any way you run, you run before us
Black and white horse arching among us"





Och vafan är det för låt jag försöker få fram i inlägget under? bara ssssuperman(som missuppfattade allt) och jag själv som kommenterat. Det är ju jätte kul ju, lite lek sådär en vanlig torsdag. kom igen nu! Du får ju evig ungdom om du vinner! haha

Neutral Milk Hotel för det fina livet! Imorron är det mösspåtagning och valborg. Drick dig full och glöm dina synder. Eller bete dig och synda. Johnossi var förövrigt korta(3 låtar) men bra idag. "what's the point" är fruktansvärt catchy och kommer antagligen bli låten som symboliserar plattan.



God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0