this blog kills fascists

    +    = vardag

07.00. huuujedamig vad tidigt! Har inte kommit in i skolrutinerna ännu, glömer´att ställa klockan, lägger mig försent, har ingen mat o ta me o hela den shitten(matlåda!! i know it's wierd:O) Det jobbiga är att ja blivit så jävla skoltrött, det ända jag tänker på under lektionerna är;fyfannärslutarvi?fyfannärslutarvi? gånger 1000000. skit låter ju lovande, eller hur? har ju bara gått i en vecka nu! menmen I will survive, som Gloria Gaynor skulle ha uttryckt det! 
Muhahah denna denna vecka ska ja ta hand som ALLT hemma under ngr dagar= skogskorv! de blir alltså pizza till midda igår, idag och imorron. mmm..? eller lite för mkt av de goda, spec  me tanke på att ja aldrig i gnesaret skulle kunna tänka mig o träna.


MEN jag GÅR ju till skolan(hoho den du!) och dom senaste dagarna lyssnar jag bara på Woody Guthrie "I ain't got nobody"



Woody Guthrie föddes 1912 och var en av förgrundarna till am. folkmusiken och var även med i arbetarrörelsen. Utan honom ingen Bob Dylan. Om det är någon so sätt "I'm not there" om Dylan, så har han iaf ett gitarr fodral där det stod "This Machine kills Fascists", precis com hans idol Woody! det ska ja skriva på min me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0