Jambo!

                                           
Nu är det gjort! Jag klarade spelningen! Det var på håret iof, men lyckades iaf göra rätt bra ifrån mig. Var tvungen att lära mig en låt till dagen innan, så ja valde Hit the Road Jack(Ray Charles) men ja har hemskt svårt att komma ihåg andras låttexter(mina med för den delen) så lite improviserade jag allt, hoppas ingen märkte ;P Mina 2 låtar gick väl hyffsat. Men strunt samma, trots att ja e så nervös innan så ja knappt vet vad jag heter, älskar jag känslan av att stå på scen. Och känslan efteråt ska vi inte ens tala om! Jag vill göra det igen!!:D Tack alla fina vänner som dök upp igår! det betyder mkt :)
                                          james allen & moi..en bra dag
Något random som det snackas mycket om på musiksajter är om James Allan(Glasvegas) han försvann ju spårlöst förra veckan, missade en spelning och gav hela bandet en klump i halsen. Men ingen ko på isen! Han e tillbaka o tycks bara flummat till det rejält. haha skön snubbe, han äger tydligen inte en mobil!

Modern Lovers. "RoadRunner" (punkpioneerer under orginaluppsättningen som existerade mellan 1970-74.) 


/>
imorrn e det skogjäveln & kottendagen som gäller! najs? njaaa...


sry folks såg att jag la upp en Q65 låt först,, hoppas ingen blev helt förrvirrad o förlora sig själv:P

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja du gjorde skitbra ifrån dig igår gumman.. ja jag läste att han tydligen försvann haha fett skön kille haha

2009-09-13 @ 21:34:05
URL: http://ellenbratt.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja du gjorde skitbra ifrån dig igår gumman.. ja jag läste att han tydligen försvann haha fett skön kille haha

2009-09-13 @ 21:34:19
URL: http://ellenbratt.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja du gjorde skitbra ifrån dig igår gumman.. ja jag läste att han tydligen försvann haha fett skön kille haha

2009-09-13 @ 21:34:29
URL: http://ellenbratt.blogg.se/
Postat av: Patrik

Fan va coolt :) Grattis!! (eller va man ju ska säga :P)

2009-09-14 @ 13:21:41
Postat av: veve

HAhaha ellen sluta bomba min blogg!! ;P

hoho ja vet inte heller, men grattis låter bra!) Tack! :D

2009-09-14 @ 20:21:47
Postat av: malin

svar: hejsan Veendela! haha såklart man kom.. kunde man ju inte missa jue! :D nja.. lite bättre kanske :) tackar som frågar <3

2009-09-15 @ 18:13:54
URL: http://molgam.blogg.se/
Postat av: bellis

Awh, jag är verkligen jätteledsen att jag inte kunde komma ;( hade jättegärna velat se dig spela!! Men du var säkert jättegrym, om man ska lita på kommentarer ovan ^^

2009-09-18 @ 09:14:06
URL: http://thelifeofbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0