Ankor, Humor & Modest Mouse

                          
Jag tycker om människor som står för vad de tycker, fast Anna Anka kan ju fan bara gå och bajsa på sig. Men hon är rätt rolig att skratta åt. Och just humor och humorprogram satt jag och två kära vänner, Lina & Stina, och snacka om på ett fik här om dagen. jag som fått för mig att ha rätt bra koll på saker och ting fick mig ett rejält knytnävsslag i nyllet när vi kom in på, för mig okänd mark. Det var Grotesco, Kilingegänget, Sällskapsresan, Kvarteret Skatan, helt lost är jag i den skogen och på frågan om vad jag tyckte var kul svarade jag; ähmm..(hjärncellsgnugg) .. Family Guy!?
Fan, är man en dålig svensk om man aldrig sätt varesig; Lasse Åberg-filmer, skrattar inte åt Filip & Fredrik och tycker att Håkan är  rätt lam. men jag börjar tycka om Kaviar i alla fall(!)

Modest Mouse- The World at Large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0