jobbarassetavmigtjugofyrasjugerbrabetaltharjaghörtmenvafanärvitsen?


Höstlovet har gått förbannat fort, och jobbet har tagit upp stor del av tiden. Jag är super glad att ha ett jobb, vilket ger mig lite extra klirr i spargrisen i slutet av månaden. Men det är så jäkla energ- och tidskrävande. Jag börjar oroar mig starkt för hur jag ska klara av vuxenlivet. Vuxenliv innebär ju ansvar samt jobb 5 dagar i veckan. Jag mår illa av att tänka på det. Jag blir rädd.

 HAH koola
PiL (public image ltd) med Sex Pistols legenden John Lyndon i spetsen har återförenats för 6 konserter i UK, med början 15 dec. ! Lyndon säger till MOJO: "I love the Sex Pistols, but PiL allows me to be myself. it's my own beginning, my own creation, my own goodbye"  Jag vill dit!

Mycket tyder även på en annan återförening;0 The Faces. Bandet spelade ett gig i London förra veckan, utan Rod Stewart(frontmannen) Stewart kommenterar till CNN; "They had a reunion a without me because I'm promoting this album(Soulbook).Hopefully, I'll get me old job back. It's on the cards. I'll do it eventually."

I'm losing you- The Faces

Kommentarer
Postat av: Christina

Men när du är vuxen har du ju endast jobbet att tänka på, inget pluggande eller läxor. Så när du kommer hem från jobbet kan du chilla och inte behöva oroa dig över prov eller annan skit som ska göras! ;)

2009-10-31 @ 15:52:44
URL: http://fudgee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0