THIS IS A PUBLIC ANNOUNCMENT, with speeeeeed


Morgonsolen lyste oväntat varmt imorrse, så ja fick ett ryck och sprang en joggingrunda(!) Det var nått nytt under solen så att säga, jag har fan inte tränat sen årsskiftet, och det märktes. Nu känner jag mig stolt över de 2-3 km ja sprang haha- Marathon här kommer jag! (ok ja lovar att en rullatorkärring kunnat gått förbi mig, men: nu, nu kan inget stoppa mig! muhaha)
Egentligen tycker jag att träning är jävla överskattat; "åh, ta en jogging tur så blir du frisk & bränner fett. Blodomloppet, hjärtat.. bllabla" Det är mest bullshit om jag får säga det själv eftersom att det alltid är sportfreaksen som är skadade, bruten fot, arm, hand, näsa buhu(..) medans dom lata jävlarna är friska som nötkärnor.

Skönaste jogging-låten en solig höstdag-  Vampire Weekends cover på Fleetwood Macs "Everywhere"


THIS IS A PUBLIC ANNOUNcMENT :Jamie T har ställt in hela sin Europa turné, alltså blir det inget debaser för han i höst :'(


Kommentarer
Postat av: ess

det tycker du inte alls det, du älskar träning och vill gifta dig med den. smytränarälskare! Vi ses strax dins sötis <3 :)

2009-10-10 @ 13:29:10
Postat av: vevev

men din korv! Du måste mena FÖRgifta träningen. LÄR DIG STAVA!

(btw. det va mys i da<3<3)

2009-10-10 @ 18:16:35
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/
Postat av: ESS

NEJ DET ÄR DU SOM SKA LÄRA SIG STAVA!!! puss det var superkul idag :)

2009-10-10 @ 19:56:44
Postat av: vevev

KORVKORVKORVKORV!!! JAG KAN STAVA DIN RANDIGA GETING!!!!!! (ibland, jag brukar oftast få skämas. men självaste KUNGEN har ju fan samma fel!!! (nej ja har inte dyselexi, men det kändes så bra att säga så)) <3 U

2009-10-10 @ 20:17:39
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/
Postat av: ESS

MEN skyll på det då, ett fel du inte ens har, visst gör det! :P GETINGAR SKA VARA RANDIGA DIN GRÖNA PINGVIN! <3<3<3<3<3

2009-10-10 @ 21:15:09
Postat av: vevev

hahaahh xD DITT RANDIGA PIGSVIN, OM JAG FÅR BE. INTE DIN!! (is that what u call swedish?) <3

2009-10-10 @ 23:57:33
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/
Postat av: ESS

HAHAHA DET ÄR JU SVENSKA FÖR TUSAN, I DONT UNDERSTAND THIS ANYMORE!!! puss

2009-10-11 @ 11:45:08
Postat av: EsS

DU mkan ju vrken läsa elle skriva förvånar mig att du ens kan prata... :O

2009-10-12 @ 13:51:38
Postat av: vvv

Det förvånar mig att du ens lyckades klicka in på min blogg. bra jobbat ditt inkompetenta PIGGSVIN!!

2009-10-12 @ 13:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0