KASSETT v 46; SKATTJAKT


Se Kassetten denna vecka som en skattjakt. Leken går ut på att finna en glimt av glädje och ljus en mörk, kylig söndagskväll. Kanske finner du Din glädje redan vid första stoppet, lekledare Madness. Alltid lika finurliga. Eller så finner du en illusionerad glädje i Four Tet's drömland.
 Julan Casablancas skattkista står såhär dags för allmän beskådning. Världen kom och titta! Rubiner och smaragder i mängder!
Att det är Fars dag idag har kanske bjudit till skratt, antigen för visad kärlek eller för det absurda i en sådan "bekräftelse"-dag som renslickar din plånbok. Men pappa du skulle nog skratta gott om du såg att jag lagt in Style Council i kassetten.  Inte minst för att jag valde "your the best thing" av alla. Om jag inte lyckat få dig att le ännu så har jag ett till kort kvar i skjortärmen! vänta bara! Milburn, dom rävarna. Nu snackar vi brittisk poprock så det susar om det. Får mig att le upp över öronen om det så vill sig!


MusicPlaylistRingtones
MySpace Playlist at MixPod.com

HATTIFNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0