"Lets go old together" (white lies)


Rykten har börjats spridits om att David Bowie har börjat spela in en ny skiva i Berlin
, där han spelade in tre av hans mest framgångsrika skivor där ibland Heroes. Hans senaste skiva var Reality so släpptes 2003, men turnen var tvungen att blåsas av pga hjärt problem. MEN det är inte bekräftat om det är sant än..


Alex James från Blur hade under senare 90-talet ett skivbolag tillsammans med Joe Strummer och DAmien Hirst och har avslöjat att de då hande chansen att signa Coldplay, men att de struntade pga "We all thought they were ordinary and passed on them" säger han och tillägger att han fortfarande inte tycker att de har något speciellt.


Omtalade Kanadensika snubben som knuffa ner Noel Gallager från scenen under en av deras konserter i landet under 2008 kan riskra 14 år fängelse. Så jävla fel om man vet orsaken "attacken".  Bandet var tydligen(enligt honom) så dåliga på scenen och såg mest uttråkade ut så istället för att göra "bottling" som engelsmännen gör när de inte gillar vad de se(kasta upp flaskor på scenen) så gick han upp och putta ner han ist. Helt rätt..
Nu hoppas ja inte att konsterten nu på onsdag kommer att bli lika usel, eftersom jag köade och betalade dyra biljetter=P


The Enemys nys skiva har döpts till "Music Fore The People" och de har gått tillbaka "to the basics" när de spela in den, ist för att använda sig av datorer som majoriteten av alla band gör idag har de spelat in den på band.
 Coolt värre, kan knappt(för att uttrycka mig gammaldags) berga mig tills den kmr ut!!!!!


Idag släpps The Rifles nya skiva i England(vet inte när den kommer hit) den heter iaf "Great Escape" och spås bli riktigt bra(av mig hahah) Några av låtarna finns redan på tuben så det är bara att klick dig dit om du är intresserad. Ska skriva en review så fort jag lyssnat igen om den!
(Notera hatten som är bandets maskot typ, det blev väldiga rabbalder när en i den franska publiken tog den i sommras och de skickade ut flera uppmaningar för att få tillbaka den. De lyckdes också.Tror jag.)

Sist men inte minst ska jag bjussa på White Lies första singel To lose my life från deras nya skiva. den har gått rätt upp på plats nr 1 idag på Official Albums Chart så jag tänkte att ni musik hungrande vargar skulle vilja göra den. Den är lite rock elektro åt killers hållet men med lite mer inslag av 90-talet U2. Lyssna här nedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0