Hjälp att hitta konsertlokal, TACK!

 4 män sökerett hem... nej ja mena spellokal!!!??

Det kanske låter fett knäppt, men det är typ ett brittsikt new wave band från Manschester som har kontaktat mig på min Myspace sida o frågar om jag skulle kunna tipsa om en bra lokal för dem att spela på!!!??!?!?!?


BAndet heter The Planets och jag tycker själv att de låter som en blandning mellen  Holloways och färgglad punk. Låten här nere påminner mig iof om teater, men så låter inte alla deras låtar.. Grejen är att de är inte så jätte kända ännu och jag vet inte om jag ska föreslå typ en debaser eller Kaffe 44, tyrol, berns..?? vad finns det att erbjuda, asså min hjärnfunktion står stilla!

LITE HJÄLP VORE GRYMMT!!!- VART SPELAR HALV- KÄNDA OETABLERADE UTLÄNDSKA BAND OM DE VILL SPELA I SVERIGE, SÄG STOCKHOLM???

Många av er som brukar läsa här är (jätte kul btw!=)) tror jag är super duktiga på Stockholms musik scener så ni kan nog komma med avgörande råd! Så vad tycker ni??

Lyssna på deras coola låt här under så att ni vet vad det handlar om för fillurer; vart tror ni att de skulle passa att spela i stockholms scen-djungel??
The Planets- Plastic Robot


Cool va?? Om de kommer hit med våran hjälp får vi allt ta för oss lite av "äran"=D=D

Kommentarer
Postat av: izzyy

ahahaha, shit vad har du tagit på dig för jobb egentligen! men debaser isf säger jag ;D

2009-02-10 @ 01:06:29
Postat av: sara!!

wohohoooo, hahah :D

neej inte debaser, ta något som inte har 18års gräns :D:D

jag röstar för 44an och fryshuset :D (Y)

mest fryshuset tror jag, haha, lagom stor lokal, typ ganska.. punkigt kan man väl säga ;D och sen kan jag och carro stå för att liksom sprida det vidare, ahhaha ;D !

jaa och nu när jag har kommit med detta underbara tips så behöver jag lite vip biljetter liksooom, ahhaha skoja ;D

men aa fryshuset! :D

<33<33

2009-02-11 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0