dun-dub-dun-dub-dun. working for the rat race.

Go kväll, änglar o demoner!:)  hoppas allt är bra vackra människor!?
Vart lite gone-with-the-wind de senaste dagarna, men lovet har vart najsbajs som in i bomben!:D asså egentligen har jag aldrig fattat delen av bloggandet då man ska skriva så jävla mycket om sig själv. orkar inte. skit samma.  jag hade fettaste grejorna jag tänkt skriva om, men allt försvann nar ja väl satt mig ned. aja de kommer väl tillbaks ngn da. Ni får en underbar bild ist:


 Karen O du är min idol hehe:) förfärligt het jacka!

Yeah yeah yeah klättrar på stegen mot favvobanden just nu. Så jävla bra, o finns det en coolare och snyggare sångerska en Karen O???? hon e tuff, o helt utflippad på scen, såg ett klipp från Leeds elr nått och hon har fett med energi! jag vill ha hennes skinjacka! vill lätt se YYY den 8e maj när de kommer till debaser (pekka åldersgräns pekka)

 hats off.

The Specials, 70-tals ska bandet jag skrev om typ de första jag gjorde i bloggen, ska ju som kännt återförrenas under sommaren. Mer o mer har ja börjat lyssna på dem. Helt suveräna! Om de är nån här som lyssnar på gamla punk röjarna Stiff Little Fingers, är nog låten "Doesn't Make It Alright" bekant. världens  viktigaste text, om ja får sätta ett finger i vädret. fast ja visste inte förän idag att det var Specials som gjorde orginalet.
 ojojoj, vilken slutkläm huh? lol

här kommer legenderna, rudeboysen och läckerbitarna: The Specials "A message To U rude"


vet inte varför de känns som om låten talar till mig...? lol. I do.

"Stop messing around
better think of your future"


 släng badbrallorna- köp en slangbella o fäst on-what-u-shall-not-talk-about. som Borat.


Kommentarer
Postat av: Anders

Yeah Yeah Yeahs verkar vara populärast på nätet just nu dessutom. http://wearehunted.com/artists/30/

2009-04-21 @ 21:49:13
URL: http://kulturkonsument.wordpress.com
Postat av: vendela

oj de e rätt coolt! dom förtjänar det! men nu verkar Beyonce poppat upp som etta, inte riktigt lika bra, enligt mig:P:P

2009-04-28 @ 09:03:37
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0