En TYSK BOOMB

Jag vet inte varför men jag har aldrig vait speciellt förtjust i Tysk musik, antingen beror de på språket eller ¨på att man helt enkelt inte vet så musike om Tysk indie rock..MEN här ska ni få höra något RIKTIGT BRA+TYSKT!! De sjunger på Engelska,kanske därför som de låter såå sjukt bra!! De är ännu ganska okända och up- and-coming, så det är bara här ni hittar dem..
Låt mig presentera: ATOMIC!!

En ful bild, jag vet. men det var den bästa ja hitta!



Hittade bara en video med en av deras låt på youtube, de e någon skatefilm som inte har me bandet att göra. Om du vill lyssna mer på dem sök http://.myspace.com/atomicboys så hittar du mer smaskigt!! I
gnorera den galna gubben i början av klippet så ska det här nog gå bra..

Atomic - Monkey Fingers( ett smakprov, det är typ en halv låt)



Tycker att jag måste lära mig lite mer om Tysk musik eftersom att vi ska resa dit med Tyska gruppen snart. Förhoppningsvis blir det till Berlin, men nu har världens dummaste ide kommit upp; att vi kanske ska till Klagenfurt eller ngt i Österrike. Vad ska vi göra där klappa bergsgetter? Berlin...berlin..berlin...berliiinnnnn(Hps jag fått fram mitt budskap)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Edguy, helloweeen är tyska band som ajg tycker är asbra ^^

Avantasia har edguys sångare som är tysk och dom är också asbra

2008-11-25 @ 15:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0