Hej och Välkommna!

Idag,  den 7 november, kommer att bli en historisk dag för mig: Dagen som jag startade min första blogg!

Den är inte proffsig på något plan, men jag hoppas jag kommer göra den bättre och bätre hela tiden. Skulle vara snällt om någon skulle kunna ge mig tips på layout mm, för jag har helt ärligt noll koll!

Min ide att skaffa just en musik blogg ploppa upp för någon månad sen, men jag har inte fått ändan ur vangnen förren först idag. Varför jag vill ha just en musik blogg är ett självklart val, eftersom  jag matar mig själv på information om musik varje dag( Kan man äta musik? om någon vet hör av dig!=P) så vore det ju alldeles perfekt om jag kunde förmedla det till annat på något sätt: Musik Blogg!  Woho!

Nog jiddrat om det!
Här ska jag försöka skriva om nya intresanta musik nyheter, tipsa om nya som gamla band, skriva personporträtt och ge skivreviews( va fan heter de på svenska? hjärnsläpp!)

Jag är igång!

Kommentarer
Postat av: Christina

Review = recension ;)

2008-11-10 @ 14:17:50
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0