De Ända Nyheterna NI Behöver..

Nu sitter jag mätt och belåten framför datan och hittar lite nyheter som jag tänkte servera till er=) asså egentligen behöver ni ju inte kolla på rapport o grejer, de viktigaste hittar ni ju ändå hääär;P
Efter att ha vräkt i mig massa pannkakor,( världens bästa maträtt, utan tvekan=)) Så känner jag mig redo=P


  Ååååå... HAN SKJUTER I MÅ^ÅÅÅÅÅL!!!xD

Jag blev helt plötsligt väldigt intresserda av fotboll, vet inte riktigt varför! Kan det vara det att tuffingen Pete Doherty kanske ska börja spela fotboll på sidan av sin musik karriär????=O
Kan ni se hans spinkiga kropp springa runt på en fotbollsplan och faktiskt komma någon vart?? Laget det gäller är amatör laget Queen's Head Rangers, har ett liknande namn som petes älsklingslag Queen's Park Rangers.
Enligt lagets tränare så skulle laget gärna ha han med, eftersom han är väldigt duktig och gör endel mål(trots allt)
Pete(om du ser detta;P), du e grym på musik. men fotboll, e inte det lite väl naivt???

 Ser ni rynkorna?? Inte jag heller!

Coldplays frontman Chris Martin berättade att bandet kommer att lägga av inom ett år(slutet av 2009) Orsaken är att han tycker inte att ett band ska fortsätta när medlemarna är över 33, då är de för gamla enligt honmom(!) Det kommande året kommer de spela med kropp och själ för att ge så mycket som möjliga av sig själva innan de splittras=(
Aja.. såg dem iaf på Globen i år!=D

 Världens coolaste mnsk?? antagligen=O

Den årliga Cool List har nu blivit fram röstad.Skit skumma plaseringar, är det ett gäng nötter som röstat?
 På första plats kom kanadensiska sångerskan Alice Glass, från Crystal Castles (Fråga mig inte varför!)
2. Jay-z
3. Andrew VanWyngarden(MGMT)
4. Alex Turner(Arctic Monkeys)Han borde kommit 1:a ffs!
5. Sam Dust (Late Of The Pier)
6. Ladyhawk
7. Caleb Followill (Kings Of Leon)
8. MIA
9. Liam Gallagher(Oasis)
10. Caroline McKay(Glasvegas)

Mer nyheter kan tillkomma.....=D HA DE GÖTTAST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0