Show me how you do that trick. The one that makes me scream, she said.. the one that makes me laugh, she said..

"..And I promise you, I run away with you."

Idag var vädret det vackraste på länge, så jag gick ut på en promenad i höstsolen. Jag följde vattnet, längs smedsuddsbadet upp över västerbron. Jag hade mina bruna höstskor i skin på mig och när ingen var i närheten dansade jag i löven. I hörlurnarna dunkade The Cure och jag log mot alla som gick förbi. Många log tillbaka, jag kände mig så himmla lätt!



Imorgon har jag spelning i ungdomens hus i Haninge. Kl 20! Även Gullmarsplan och Komposters spelar, skit bra band som begge spelar rock på svenska. checka deras myspace. Be there, or be square!

Kommentarer
Postat av: malin

Kommer kanske förbi en sväng. Men säger lycka till nu! :D

sjukt längesen vi sågs föressten!

2010-10-01 @ 01:29:43
URL: http://molgam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0