Hardcore

Jag vaknade med solen i ansiktet. Smärta! Lovisa och Mickis(de jävlarna) har kickat ut mig från mitt eget rum. Illa! 



De bästa konsterterna är hardcore-konsterter. Det är ett faktum som jag kommer att hålla sten hårt på. I alla fall efter den här sommaren. Fösta inblicken och kicken var på Trash Talk på WOW. Nummer två var på The Rats(som i själva verket var Gallows, under falskt namn. Hur bra låter inte bara det liksom?) i Leeds. Under sånna typer av konserter är det någon typ av kollektiv spärr som lossnar. Gammal som ung dansar och rockar som om det skulle vara sista dagen på jorden. Svetten skvätter och adrenalinet pumpar.

Kolla in det här! (lite kasst ljud)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha och där mitt i allting stog vi helt skräckslagna XD

2010-09-02 @ 20:04:46
Postat av: Anonym

haha! vi är bäst!

2010-09-02 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0