Goddag herr igelkott

   

Det har hänt mycket sedan sist. Mycket i sin rytmiska stillhet. Just nu är jag mitt uppe i svalvågorna, både positiva och negativa sådana. Jag är nog en konstant känslostorm, en känslostrom utan vare sig in eller ut.
Jag har blivit vegetarian, för 3 dagar sedan nu. I går kom jag på att jag råkade käka skina till frukost, fan. Något mer upplyftande som hände igår var att jag spexade som DJ på Bonden Bar, sjukt jävla kul och jag spelade grymt bra musik, utan jobbiga hack eller tystnader. Inshallah!
På univeristetet spelade en av mina lärare White Man In Hammersmith Palais här om dagen, bättre lektion kan man inte ha! O´Yeah!

Nästa svenska indie band som kommer slå stort? (Nu ser det tyvärr ut som att låten inte kom med. Sånt är livet.)

Hitta fler artister som Marching BandMyspace Music

Jag älskar människan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0