Back from the dead

Det snurrar i min skalle, livet verkar rusa mot något samtidigt som det står blixtstilla. Jag blir yr. Det snurrar i min skalle. (men inte på Familjens sätt)



The XX skiva snurrar alltjämt i min skitkassa stereo(måstre blåsa och "putsa" skivorna så att de funkar. Igen: Skitkass)
Ljus
Brus
Diffus
Sopbilen är här. Men våren verkar ha gått någon annan stans. Skönt för den.
Malcolm McLauren är stendöd. Tack för punken och skitjobbiga Sex Pistols!
Polens president dog nyss och ett par 130tal andra noones. Presidenter räkas tydligen som mer än andra. Presidenter ska inte dö i krashar. Om något ska krasha är det deras förtroende. Men inte i dag. Inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0