Two lost souls swimming in a fish boul, year after year

 knockknock! hur känns det där inne?

kantarelltoast, vegitarisk lasagne & typ(?) panacotta. Mmm! Stina gjorde storkok för hela slanten! gott smakade det, TACK som 1000 min simmande vän! :) vi funtar på o skaffa genemsamma fiskar, i en glasskål. Är det djurplågeri på hög nivå? Gludfisken ska tydligen bara ha 5 sekunders minne, eller är det nått som människan hittat på för att mildra skuldkänslorna efter att förstört ett djurs liv?
Fiskar är iaf väldigt fina och glädjespridande, så länge vi inte snackar mörtar och gäddor. De är mest fula.

Här är Vampire Weekends 2 singel, Cousin. Släpps den 17 nov, skivan den 11 jan.


The Acorn har jag lyssnat på hela morgonen, PÅ MIN LAPTOP!! (födelsdedags present av pappsen, tacktacktack!<3) Lungna svävandes melodier med inflätade afrikanska rythmer. Liksom Vampire Weekend, fast The Acorn är ljuvligare och  mer drömsk folk, a la Fleet Foxes.

The Acorn. Flood


Kvällen handlar även idag om mat, släktmiddag :) Den handlar även om johannes 18åriga liv! GRATTIS :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

TJOHO! FISKAR FOREVER. APKUL MED ALLLAA PRESEENTER DIN GAMLING :D JAG VILL HA EN VAL I ETT AKVARIUM...

2009-10-25 @ 19:23:17
Postat av: Limpan

man kan inte lyssna på wampire weekends låt pga upphovsrätt eller vad tusan det stog :( meeeeeeeeeeeeep

2009-10-30 @ 11:22:58
URL: http://babbelburken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0