Sticks and stones may break my bones


Jag fick den tillslut! Jag måste sätt ut som ett fån efter att jag köpt min Norman gitarr. Stort leende, och tårar i ögenen. Helt seriöst! Läst lite om B18 på nätet, inte ett ont ord finns att säga. Min ögonsten. ljudet är perfekt, klart men djupt. Trät är det finaste. Ljus ceder. Len som en barnrumpa. Älskar varje detalj jag inte kan namnet på. För oj vad man kan älska sin gitarr! Att den är begagnad bara inspirerar, trots de få spåren från dess forna ägare.
Oj! jag är nog en djupt rotad materialist. haha, men va fan! Varför ska man inte glädjas åt det man kan? Shit vad glad jag är för den! Bästa köpet nånsin!


Nu ska jag fortsätta med "I know why the caged bird sings". Fin, tragisk och tankeväckande historia. 
 


Ni är bäst! kom ihåg det!


Kommentarer
Postat av: Christina

Vad kul att du tyckte om låten :)



Man blir glad av dig med ska DU veta! För du är alltid så skrattig och det smittar :P

2009-11-12 @ 13:52:29
URL: http://fudgee.blogg.se/
Postat av: Jokke

http://www.myspace.com/bandetgullmarsplan

2009-11-12 @ 17:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0