Glögg är nog den godaste drycken, efter julmust och mjölk

Marcus Bleasdale
kofi annan


Idag har jag läst ut min tyska bok, om andra världskriget(såklart) Mitt nationella tal ska mogna över natten. Jag ska citera ett tal av Kofi Annan. Han är överlägsen.
Chrizzy och jag blev de två tappra som tog pendeln till fotomässan, det var mysigt och jag kom hem med en disktrasa det stod "Taxicars in London" på. Den va.. fin. Jag känner mig tillfredsställd.

MASSA musik jag inte känt till förr har sköljt igenom mina öron idag Jag kan knappt berga mig till jag kan dela med mig lite av godbitarna.

Bra kvinnliga folksångerskor stöter jag inte på var dag. Judy Collins är skör, vacker och tam. Jag gillar att skaka hand med henne när hon sjunger "Turn Turn Turn" med Pete Seegers . Att stanna där i 4 minuter.
Det gör jag gärna igen.
Men skaka hand kan man inte göra varje gång man ses. Möts vi igen ger jag nog henne en kram.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Glögg är riktigt gott! Speciellt vitt glögg smaksatt med lime och vit choklad... mums!! Lite nytänkande liksom ;)

2009-11-16 @ 17:34:38
URL: http://myillusion.blogg.se/
Postat av: vvv

Då tkr ja att vi ska kirra glögg kväll snart. ljus, russin, mandlar.. lussebullaR?! Mmmmmmmmmmmmmm ;D

2009-11-16 @ 18:12:16
Postat av: Annelie

Låter asnice... ;)

2009-11-16 @ 21:18:23
URL: http://myillusion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Javohl, wir sind die beste Deutsche-sprächer des Jahrhunders! (?!)

Hahah kul om det heter Zahl :D



Und ich möchte gern dass glöggish-abend haben :D mit dem Lussenbullish und das rosiner!! Gut geschmecht!! hahah xD

2009-11-16 @ 21:57:53
Postat av: vv

Ich weiss!! wir sind super AWESOME auf deusch!! es sind unsere sach.. woho lusselsihbullish hört sehr gut. viktoria liebt unsxD

2009-11-17 @ 13:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0