Vi är alla ute och cyklar


 

Varför är det så jävla svårt att vara nöjd över sig själv? Varför är man vara så grym mot sig själv? För det är ju inte kul någonstans. En "fin" självdestruktivitet.  En tunn balansgång.Inte må dåligt, speciellt inte visa det! Om du visar det, happ då är du emo. Alltså; Du ska tycka om sig själv, men inte visa det. Enkelt?!  Man får ju heller inte tycka att man är den ultimata skapelsen. Guds bästa barn. Det är en modern synd. 

Varför bryr man sig så mycket? Risken är ytters liten att någon annan bryr sig om ens skavanker. Varför ska man trycka ned sig själv i ishinken? Må dåligt. Nånstans kanske man förstår att vara vacker som en fe inte ger någon långvarande lycka. Lyckan får du nog ta och hitta i dig själv. Jag tror världen är ute och cyklar.  Hey! om vi ända ska cykla- Paul får jag sitta på din pakethållare? Ringo! jag vet att du vill!? Nehepp.

Äsch! kom igen nu! Nu skrotar vi kraven, alla måsten, överjaget kan ta sig. Ja våra ideal kan ta sig i ärslet! Nä nu lyssnar vi på lite Lou Reed! :)



Imorron är det nationell prov i svenska, skriftligt. OM jag är nervös. prestationsångest. NEJ! nu ska jag lyssna lite mer på Lou Reed. Han är skön. Jag har köpt mandlar med smak av kanel, dom är jätte goda. Julmust, banan, mandarin, och saltanötter har jag också. Det kostade 50kr, men det är det nog värt. Med de förberedelserna måste det ju gå bra! 
"Hela världen är så underbar" brukar Markus Krunegård säga. Det är en skön inställning.

Kommentarer
Postat av: Lina

Dock sjunger han ju "hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad"

Hahaha det kanske inte är någon höjdare om man är korkad och dum när man ska skriva prov 5 timmar xD hihi <3

2009-11-18 @ 15:09:06
URL: http://babbelburken.blogg.se/
Postat av: veve

HAhah men LINA!! jag tog bort den biten bara för att det andra va så bra(egentligen har ja inte så bra koll på hans låttexter.. eller låttexter överlag. Glömmer alltid bort o sjunger nån påhitad gojja :P) xD <3<3

2009-11-18 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0