Shop de lang de lang

Goddagers medmänniskor! ^^ Hoppas att ni mår fint!?

 fin käpp.

Idag fick vi reda på vem som fick chansen att ta flyget till Bangladesh i min Utveckling och fattigdom grupp. De små lottlapparna lades ned i min hatt, skakades om och drogs. Det blev Melinda som får åka! Hon blev jätte glad, hon strålade. Då gör det liksom inte så mycket att man själv inte fick chansen att få se ett land så olikt från vårat. De var nog inte menat att det skulle bli så. Va tvungen att säga det, även om du inte håller med Lovisa. Du är bra! Det kommer fler möjligher.

Nu sitter jag och lyssnar på Cher(!) egentligen spotifyade jag All Or Nothing med Small Faces eftersom att Alexandra satte på den i klassrummet idag. Det var mysigt. Männsikor är så fina.



Nu börjar festival artisterna presenteras o 2 små fåglar viskade till mig att Babyshambles ska till Arvika och The Ark till P&L. Inte bara det; Babyshambles, Arcade Fire, Håkan Hellström, Black Rebel Motorcycle club & Strokes är några band som troligtvis ska släppa nytt nästa år. Katsching!


This is for all you lonesome people out there: All Or Nothing (Small Faces) (har velat säga det sen jag såg the boat that rocked hah)


Nu ska ja lära mig ALLT om svensk flyktingmottagning. intressant, men pallar inte. Nån som vill byta?


Kommentarer
Postat av: bella (från folkungagatan i väntan på pete)

HEJ jag hörde att pete ställde in????????? stackare....

2009-12-04 @ 21:46:42
URL: http://thirteenseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0