Pyroman

varning för Oviktig Info!
Mitt rum stinker bränt! rökelser igen? nej. Vattenpipa igen? nej. gardinerna? nej. Gnuggade ballonger? nope. Det var min finfina tygpåse som fattade eld idag när jag och ellen gick över ett övergångsställe. Det var en cigg som ställde till det. Tack och lov kan stockholmare tala i nödfall; "din påse är typ on fire" sa en skön en. Tack främlig! annars skulle det ligga saker utspridda över hela stan som en efter en brunit ur påsen. Oviktiga för andra, viktiga för mig. typ en grön visselpipa. Textraden "Come on baby light my fire" skulle nog hörts i bakgrunden om livet var en film. Tråkigt nog är livet inte det 


Kommentarer
Postat av: Buddha

eller "Fire water burn - The Bloodhound gang" (We don't need no water let the motherfucker burn! Burn, motherfucker, burn.)

2009-12-31 @ 17:37:30
Postat av: visious v

HAHAhaa den passar nog ännu bättre!! :D

2010-01-01 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0