Gårdagen va lite såhär










Pete Doherty ställde in. Han gick inte på svensk mark som jag innerligt hade hoppats. Jag och Stina väntade utanför för att kanske, bara kanske, kunna träffa honom och få se honom spela lite. Vid varja hattbeklädd man som gick förbi dunkade hjärtat lite snabbare. Ingen av dem var han. Han kom inte. Det blev en skön gemenskap utanför, så det gjorde inte så mycket. Den här gången. Vi pratade med charmiga Adam Fieck, trummis i Babyshambles. Jag blev utskälld av en ursinnig busschafför. Vi fann några härliga töser vid namn Elvira, Diana, Baba(eva?säg stopp om ja uppfatta fel) och Bella. Kul o ses! :)  


Kommentarer
Postat av: Christina

Varför blev du utskälld? :O

2009-12-05 @ 18:51:38
URL: http://fudgee.blogg.se/
Postat av: Linis-Pinis

men hahahah dem var ju med på P&L!!!

Eller vadå var dem brun/svart håriga typ xD för i sånt fall bodde de i vårt camp ju hahaha

såg på facebook att dem skulle gå på pete

2009-12-06 @ 00:47:17
Postat av: vvv

Chrizzy; hahah han va helt galen, lååång hist kan ta den på mån ;P



lina; jaaooo de bodde tydligen mitt emot oss!! sikkt! :O:P

2009-12-06 @ 01:43:03
Postat av: Tigrrrrrr

HEJ VENDELA!



Meow. Så segt att han ställde in. Ställde in i Malmö med - inte okej.



Ååååååååh Elvira och Diana mah friends :D<3 Vad trevligt.

2009-12-06 @ 12:41:54
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0