"im gonna give it to you, all the loving in my heart", the only ones

 
vakna runt 6, 7 imorse av ellens systerson, morrr! men han e gullig, så de va lungt! möter stina, hejdå, västkust fararn! :) o sen in o fikar me far min, strömmings macka, e rätt gott, fast det ska ja inte erkänna till honom :) nu packar ja till Gotland, eller fixar ackord häfte på låtar ja ska lära mig: bara babyshambles o Libertines.. ganksa enformigt.. men så jäkkla bra!(love u but u are green e riktigt kul/ lätt o spela, pröva den!) Detta blir sista resan denna sommaren, en vecka. har nog aldrig rest så mkt i hela mitt liv som ja gjort detta halvåret, men kan ju bero på att ja har jobb o kännar ihop själv?! blivande kapitalist ? fan, får icke ske! (ojoj! inte bra! kolla in ordvals förändringarna, "icke" isf.. för tusan?!:) 

 peter Perrett,(the only ones) dubbad till kung i min värld!

Har försökt bättra på skivsamlingen i så stor utsträckning som möjligt i sommar, blitt kanske 7, nya o sec.hand skivor.. tänkt recensera dem sen, även om de inte är nyutkommna.. men gammla godingar kan också behöva få en spark i baken ibland!
Men va som bör lyssnas mer på är The Only Ones, har förälskat mig i låten The Happy Pilgrim



underbar låt! får mig att vilja fly än mer ifrån förorten, ja ruttnar. folk e levande döda här(zombies?) vill få luft o nya vyer! genom musiken kan man ju iaf drömma sig bort lite; när ja hör denna låten e ja i ett rökigt rum i 70-talets london, KAPUFF!

undra hur U2s spelningar är?! nån som `ska se/sätt dom?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja han ville att vendela skulle vakna :D

2009-08-02 @ 10:18:29
URL: http://ellenbratt.blogg.se/
Postat av: bellis

hehe, hellu vendiz, hoppas du har det bra! ^^ ville lämna ett litet spår efter mig bara!

2009-08-09 @ 17:41:48
URL: http://thelifeofbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0