sdgfpisjFÄDGLKND



                                                                                                              
(VA HÖÖÖGT DU KAN HOPPA, PELLE!=o)

*Gaaah* sitter hemma nu o har inge o göra.. skulle ha träffat en kompis ikväll men hon var tvungen att göra en grej. Men de gör inget, e rätt skönt att bara äckel-slappa hemma. ska sätta på en bra film snart o käka kladdkaka!=)  kommer ungefär se ut som min profilbild snart, sexigt huh?xD

Vet inte varför jag alltid hamnar framför datan när jag e hemma, men ja lyckades iaf sitta å läsa nyheter(om musik, men iaf...)ooOOOOOo, SPÄTSA öronen Hives fans; de ska spela in en jullåt med 80-tals ikonen Cindy Lauper! Om det kommer att bli flipp elr flopp får vi, gott folk ,  se den 28 nov då man kan ladda neer den, helt gratis( No shit)=P

Kommentarer
Postat av: haha, bella

kladdkaka eh :p låter gottt (: själv har jag hosta och orkar inte baka någon, annars skulle jag gjort det! :P

2008-11-15 @ 21:11:09
Postat av: Lina

men vaaaaaaaaaa vad coolt! :O Eller typ konstigt. De två?! Men gud nu blir jag nyfiken! Hives liksom :D

2008-11-16 @ 21:52:37
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0