"Like A Rolling Stone"

Hejsan svejsan kära livsnjutare! Känns som om jag har missunat bloggen uder senaste dagarna, har varit lite hektiskt så har inte hunnit med att skriva.
Nu är det iaf bara 4 dagar kvar tilld et är LOV och det kmr att bli hur jävla skönt som helst!


Om du är sugen på att gå på konsert denna vecka så kan du gå och se amerikanska indie pop bandet Ratatat som spelar på Strand den 18:e gå in på luger.se om du vill veta mer...=) Eller varför inte gå och se en av alla julshower,kanske inte så jätte inspirerande- men "Oh no! it`s Christmas" sägs vara väldigt bra!


The Strokes frontman Julian Casablancas ska medverka på en komedi-skiva i sammarbete med en trio från Saturday night live. Låten kommer heta Boombox och ska vara med på skivan Incredibad som ska släppas den 10 december.Andra artister som har arbetat med dem är tex Justin Timberlake.
När kommer Strokes 4:e skiva ut?? Jag LÄNGTAR!!!!

 alone, together? 

Jhonny Marr som spelade i The Smiths har sagt att alla rykten om en Smiths återbildning är falska: "The stories circulating about a Smiths reunion are, as usual, untrue."
Han sattsar just nu på att skriva låtar och att spela in med bandet The Cribs, inget annat.      TO BAD!


Nästa år, alltså 2009, så är det extakt 20 år sedan The Stone Roses släppte sin första platta. Även här disskuteras det om återförening, nu berättar bassisten(som för tillfället spelar i Primal Scream) att 2/3 av bandet är med på en återförening, förrutom frontmannen Ian Brown.
-Jävla mycket återförenings-snack, men kommer vi att se någon av dem?


Trevligt o träffas Lars!=)


Åh, btw, I dag har jag gjort min första interjvu ever! jag var sjukt jävla nervös och fick för mig att han inte skulle dyka upp- men plötsligt kommer han gående, out-of-nowhere! Lars Eriksson var det som snällt ställde upp! JAg blev super chockad över att han i huvudtaget ville ställa upp på en interju med lilla mig-menmen ibland har man flyt ser du!
Måste kännas fett retard att sitta och svara på frågor om allt och inget från en total främlig som vet en hel del om dig, men som man själv inte ens visste existerade.
Hoppas han inte hade för stora förväntningar för det gick väl halv bra, fick typ hjärnsläpp från och till. Men det löser sig alltid=D
Lars hade en hel del interesanta historier att berätta; allt från att ha hoppat av gymnasiet för att tjäna pengar genom sitt dåvarande band, till att vandra längs Autobahn...
Kan skriva lite mer om det när jag hinner, imorron eller övermorron!

"You can breath in space, they just don`t want you to escape" , de e möjligt- har aldrig prövat!=P

Nu måste ja lämna lite space till min bror som är på hem gång, eller okej inte- jag måste plugga till världens tråkigaste prov, jag kan INGENTING! om man kan få sparken från skolan kommer jag nog få det imorron! !

ps. vete fan vad som hände med textstorleken- den typ förstorades 1000 ggr när jag kom åt knapp-helvetet o jag kan inte ändra tillbaka. ellr nu kunde ja- tack för hjälpen L!


Kommentarer
Postat av: CCCCCCCCCCCCCCCCC

du är tuffast!

2008-12-15 @ 22:59:11
Postat av: Stadiums Långe Farbror

You go V! Tror inte Lars tyckte du va alltför retard, han verkar ju va det lite själv så. ;)

Hoppas det gick bra iaf.

Ciao /F

2008-12-16 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0