Peter Doherty på svensk mark

Stina och jag drog in till stan idag. Fikade, chillade. Vi visste att Pete Doherty ska spela senare idag, så vi drog till debaser en stund innan. Satte oss mot ett element innanför bakdörren. Helt plötsligt försvinner hardcore gänget, som stått ute i kylan i väntan på pete, bakom bussen. Vi greppar vad som finns att greppa. Sansar oss. och inte fan, DÄR STÅR PETER DOHERTY!
Vi stod och snacka lite, fick sin cigg tänd, skrev autografer o sån skit. Han gjorde även en grej åt mig ni ska få se imorron. Under minuterna vi stod där levde mannen upp till myten; koollugn, drömsk, sunkig & snäll. Fan, jag älskar honom



Skulle vart kul o se konserten, men fan det här var nästan bättre:P

Keep sharp until the sharks get you!

ps. jag vet att det antagligen är ett tecken på snedvriden livssyn, men det här är fan bland det bästa som hänt mig!

Kommentarer
Postat av: SSSS

JÄÄÄÄÄKLAR VILKEN GREJJJJJ DET ÄR HELT SINNNEEESSSS. aaaAAAAAAAHHHHH. CRAZY CRAZY CRAZY!!! PUSS OCH KRAM :)<3

2010-01-12 @ 14:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0