STIMPAN (jaä din mormo foe helvete)

Idag fyller min bästa vän Stina år, GRATTIS din ko! ^^ Utan dig skulle jag vara ett vrak. Du får mig att segla över gatorna. Du gör allt så jävla bra. Du är snäll som en gamling och rolig som.. Betner. Fruktansvärt bra humor, måste jag säga. För ofta skrattar jag så jag nästan kissar på mig när jag är med dig. Du ska veta att du är smart. Smart som.. Einstein. haha det är kul hur arga vi alltid blir på varandra när vi jämför Beatles med Clash(haha ofta vi ens gör det) Du är min Carl och jag är din Pete. Eller tvärt om. Med dig kan man sitta tyst i ett år utan att det känns konstigt. våra konstiga jargonger, vadå as elaka eller danska eller..? Du lyssnar på alla konstiga saker som ingen annan hör eller vill höra. När vi är tillsammans händer det alltid något.. utöver det vanliga. HAHA hela sommarlovet var typ ett stort frågetecken. Satt nyss och tänkte på när vi bodde hos en spansk familj som inte kunde engelska och vi barikerade barnens rum och man öppnade dörren med en sax. Och frun visde upp oss för sina vänner, pekade, såg stolt ut och sa "Hippie, Hippie". Visst är/ var vi trashiga, men hippiesar? Okej glömde, verkligheten är inget när vi.. leker. Du får mig att må bra.

Idag när jag gick till skolan, lite sen, väldigt trött, lyssnade jag på "What became of the likely lads" då kom jag att tänka på dig, och hur bra du är. När jag väl kom till skolan o såg dig blev ja pigg o glad. fast det kanske va den kalla luften. men iallafall,  låten känns så oss. Jag vet inte varför, den är ju egentligen ganska sorglig. men försonande. Den handlar om äkta vänskap. Att ha ett magiskt band till någon, starkare än.. carlsons klister.



Oss i 3 låtar:

(Pixies. where is my mind.) Bara för att den är hela sommaren, och sommaren var typ bäst. Och jag tänker köpenhamn, liverpool, amserdam, paris och allt annat som ägde kött på luffen


(The Rasclas. Bond Girl) Bara för att dom är så jävla dåliga, trots det lyssnar vi på dom.. och asgarvar. Och för att Miles Kane är het.


(The Libertines. What became of the likely lads) Bara för att inget kan förklara känslan i våran vänskap bätttre. Bara för att vi är två drömmare i en grå förort. Bara för att du är min bästa vän och bara för att jag älskar dig


Ps. nu börjar detta kännas för..smörigt:P Vi syns snart, hoppas du kommer gilla min present muhahahah;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, du är så kul, skrattar redan i rubriken av det här inlägget <3<3<3. ÄlskaR dina crazy sämstrim :D Du är så himla underbar och bäst. Fiiiiiiint skrivet och fiiina bilder och minnen och låtar. OCH OFTA MAN ÖPPNADE DET DÄR RUMMET MED EN JÄKLA SAX. Och nyckeln låg dessutom utanför rummet så att dom skulle kunna komma in. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Puss på dig du är verkligen världens bästa <3

2010-01-13 @ 17:44:20
URL: http://barbazooo.blogg.se/
Postat av: ve

jag vet

2010-01-13 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0