I'm so bored with.. the wood?!

Är så jävla trött! det ända jag har sätt sen igår är kottar o träd , och det blir hypnoticerande efter ett tag! spec eftersom att jag måste stirra ner i marken hela tiden  för att inte snubbla, vilket får mina ögon att nästan börja stirra i kors. zombie-varning i can tell! men det va väldigt mysigt o kul också. när vi satt. och åt. och flumma:)
min kropp e typ in-a-state-of-shock, vill bara gå o lägga mig i soffan o inte röra mig tills ja ska gå o lägga mig. 



Efter Depche Modes omtalade sverige besök i sommras på Arvika, så kan jag medela att de kommer tillbaka snabbare än snart  igen- i Januari 2010 kommer Tour Of The  Universe till sthlm, gbg och Mlö. Biljettslätt den 24 aug!

skummisarna i The FLaming Lips ska släppa en dubbelskiva i höst, med stora namn som gästartister. MGMT är med på en låt och Karen O (kvinnliga "idol" nr 1) sjunger i flera, inspelat över en telefon enligt Wayne Coyne.

Simple Minds kommer till Sverige ! den 23 November spelar de i Solnahallen, hahah ja kommer ihåg att jag älskade "Don't u forget about me" när ja va liten o oskyldig. fast det gjorde ja nog för att ja va värsta barnrumpan o ville vara som mina föräldrar.  kan vara värt att se bandet ändå.

Kommentarer
Postat av: Malin holmgren

Ojoj :O tack för tipset om Depeche mode! :D thanks thanks <3 :P

2009-08-22 @ 17:52:13
URL: http://molgam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0