Vilka är DINA 5 bästa band??

 en gloria över musiken=D


Hejsan svejsan! 
en snabb besk. av dan: Började med sovmorron(skööönt) och sen var de bara 3 lektioner vilket gjorde dagen ännu bättre! Sen åkta jag o stina in å intervjua en baptist pastor i Salemskyrkan.. De var intressant, men lite skrämande att folk seriöst tror på det som står i bibeln, allt de där me Adam o Eva e ju inte speciellt troligt.. menmen, alla e ju olika(diplomatiskt  va?=P)  Men jag kom på att om det finns någon religion som dyrkar musik, så hör av er- jag e med! Music makes me religious=) Asså seriöst- musik kan få en i ett nästan andligt tillstånd, helt sjukt, men ja älskar dt!

Tack Chrizzie för tipsen, tänkte ha en 60-tals vecka i bloggen ngn gång framöver o då kan ja tortera dig me fakta om Beatles!(men får nog fråga proffset om lite saftig info först=))

Joe, Paul,Topper, Mike- Ni betyder sjukt mycket för mig, NI ÄR MINA GUDAR!

JAg tycker att de är roligt att veta vad andra lyssnar på för musik, så jag tänkte att ni kan ju toppa era 5 bästa band här i bloggen! De ska bli kul att se resultatet(om några toppar dårå=P)
Här kommer mina 5 bästa band, Älskar dem..

1. The Clash  (kommer alltid ligga i topp)
2. The Libertines
3. The Strokes
4. Arctic Monkeys
5. The Enemy/ The Rifles


De e sjukt svårt att bestämma sig, eftersom att de finns en mängd band man inte kommer på och som är minst lika bra, men detta är ett ungerfär. De 3 första stämmer så bra som det går- finns inge bättre än de!!

Så fatta tangentbordet(=P) och lista din egna topp 5( 6,7,8 eller vad de nu blir) med band som du inte kan klara dig utan!!xDXD

Kommentarer
Postat av: carro! din största bloggsupporter :)

1: THE KILLERS <3 (kommer alltid ligga i topp;P )

2: The hives

3 The Strokes

4 Arctic Monkeys

5 Mando diao och coldplay

2008-11-27 @ 18:16:38
URL: http://elitmeflit.bilddagboken.se
Postat av: linda

hmmm

här är kasnke min lista, men jag är inte säker ;)



1. Simple plan

2. Lincin Park

3. EMD

4. BWO

5. My chemical Romance



Haha! =)

2008-11-27 @ 22:10:26
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: linda

naaaaj! Jag glömde Green day! De får nog byta plats med BWO haha ;P

2008-11-27 @ 22:11:25
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina

OJ VAD SVÅRT!



1. Mando Diao

2. Sugarplum Fairy

3. Moneybrother

4. Salem al Fakir

5. Johnossi



:D aaaaah svårt. Men det är så det får bli!

2008-11-28 @ 08:49:13
URL: http://pottfrilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEJ

Glömde. Last shadow puppets är typ på plats 3,5 ;)

2008-11-28 @ 08:50:03
Postat av: Christina

Här är min "Topp 3"



1. Cute is what we aim for

2. Robbie Williams

3. Kanye West



Sen så gillar jag massor med andra artister och låtar av dem.

Men dessa tre producerar BARA bra låtar och jag har inte hört något dåligt av dem ;)

2008-11-28 @ 08:51:59
Postat av: Christina

Ouups!

Vi (jag:P) glömde ändra tillbaka till din "gamla" design.. Sorry!!Men jag lovar att jag ska fixa en ny till dig, den kommer att bli GRYM!

Glöm inte att leta reda på de bilder du vill ha till bakgrund och header ;)

2008-11-28 @ 15:49:15
Postat av: Buddha

1. Bob Marley

(sen kommer ingenting, sen kommer ingenting, sen kommer..)

2. David Grey

3. Coldplay

4. Ziggy Marley

5. Patrik Isaksson

2008-11-28 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0