EN FÖR ALLA, ALLA FÖR EN



Jag tänkte att jag skulle aktivera mina underbara läsare så att denna blogg blir ännu bättre! Så sammla er era soffpotatisar(för de vet jag att de finns många av =P) ta en preomenad(eller inte) och fundera på om det finns något som du skulle vilja veta lite mer om inom musik, finns det något band du vill veta mer om, någon genre??Du kanske vet ett über-bra band du vill tipsa om, vad som helst; skicka en kommentar så ska jag göra mitt bästa för att glädja Dig! (haha, låter lite som ett reklamblad=P)

Detta är inte bara min blogg, utan en blogg för alla som ÄLSKAR musik!

Kommentarer
Postat av: Christina

Robbie Williams

Kanye West

* Cute is what we aim for



Jag skulle även vilja veta lite mer om The Beatles. De var ju väldigt stora, och gjorde bra musik. Men jag kan inte SÅ mycket om dem. Det finns säkert någon rolig kuriosa att berätta! ;)

2008-11-27 @ 13:31:13
Postat av: Ellen Pellen

Jag vill veta mer om dig sötnos <3

2008-11-28 @ 20:13:02
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Näpp. Inga ideer då detta är första gången jag tittar in.

2008-11-29 @ 00:18:52
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: the one and only bella

fortsätt skriv som du gjort lillen ^^

2008-12-08 @ 00:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0