Hösten är här. Jag älskar det.



Ingenting kan få mig att bli arg. Förrutom rasistsvin. Imorgon håller de (SD) tal på plattan mellan 15-17. Låt dem inte komma till tals!

För att tala om någonting helt annat- The Vaselines har äntligen släppt sin andra platta. Det tog 20 år, så mina förhoppningar är, inte så förvånade, skyhöga. Enligt DN är poplåtarna lika fjäderlätta och charmerande som de var för tjugo år sedan. Hur de lyckats med det är en annan fråga. Men jag vill höra plattan NUNUNU!



land of the 1000 dancers skrevs och framfördes egentligen av chris kenner. Men "na-na-na-nan:det som låten kanske mest karakteriseras av var egentligen en fel sjungning av frontmannen i cannibals. Ett misslyckande leder till ett fett genomslag och plötsligt står de som förband till beatles på deras andra amerika- turnering. se så kul livet kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0