RYSSLAND


Igår åt jag chicken tikka masala & drack chai te i timmar med världens finaste Ellen. Nu är det ju så att jag inte känner alla Ellen här i världen, men jag tippar på att du skulle vinna med hästlängder pm det någon gång skulle infinna sig en tävling i finhet för Ellenister.
Deltog nyss i demonstrationen mot Jimmie Åkesson och hans hjärntvättade nazistelit. Det är fint att se att så många är delaktiga och verkligen visar att det som skett är fel. Förfärligt fel. Vem fakking rösta?




Stina bakade bullar idag. Vi träffades, jag böt en plattång mot 3 nybakade bullar. Dessutom vill vi flytta ifrån Sverige ett tag.
Fan va dålig koll jag har på musikscener som inte innefattar västvärldens. Just därför har jag spenderat senaste halvtimman med att söka efter rysk musik och fann några halvdana band;






Distemper. Ett ryskt ska band jag blev tippsad om av en ryss på en buss igenom Polen. 


DDT är tydligen ett av de mest omtyckta banden i Ryssland, utav flera generationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0