ibland överdriver jag

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Efter 12 jävla år av slit, SÅ ÄR JAG KLAR!! Idag, den 27 maj 2010, är den sista dagen jag har en uppgift/prov/läxa i en obligatorisk skola. EVER! I'm FREE!
 Kolla! Nu är jag 18, ringmärkt och färdigutvecklad: watch me fly!


Nu firas det med lite hederlig gubbrock, Bachman Turner Overdrive, bandet som alltid överdriver. hö.hö. Minns första gången jag hörde dem, jag satt i en bil, i en tunnel faktiskt, det var under högstadieåren. Åren då allt var så jävla ingrott och efterblivet, åren då det bara fanns en väg alla gick, och det var medströms. Jag kände mig inte lik någon annan av alla retards i klassen, men musiken fick mig att förstå att det finns jävligt mycket utanför högstadiets Berlinmur. "You ain't seen nothing yet" ljöd högt från radion den dagen (en av få bra låtar som faktiskt spelas där) och så rätt BTO hade. För efter 3 år i gymnasiet har ALLT förändrats. Jag mötte jämnlikar och spraklande personligheter. Lite grove. Muren revs och bakom den dök ett helt jävla Babylon av äventyr och färger upp. om 1 vecka och 3 dagar är det studenten som gäller. Sen blire England för hela slanten.

Bachman Turner Overdrive



Om du känner igen snubben som presentarar bandet är det(först och främst imponerande av dig) Keith Moon. (the who)
 



PS. Liam Gallagher har äntligen namngett sitt post-Oasis band. 4 mannabandet ska heta; Beady Eye(.. av alla namn i världen? Beady Eye? Liam ffs!) (I vanligt uttryck så betyder beady eye att någon håller koll på/ ett öga på någon.) Trots missödet med namnet så satsar Beady Eye på att släppa sin första singel i oktober. Ready Beady GO!.. nejmenoj.. Steady såklart!

BRÖÖÖLLL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gymnasiet är frivilligt murvel. MÖHÖHÖHÖ.

2010-05-28 @ 08:26:07
URL: http://barbazooo.blogg.se/
Postat av: -wingwang-

(ööööhhhh... "tänk snabbt vad ska jag säga för att komma förbi detta?.....öhhh?") Du kan vara en murvel!

2010-05-28 @ 09:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0