Ge mig aresnik



Hoppas ni haft en fin vecka! jag har vart oförskämt dålig på inlägg denna vecka, trots en uppsjö av händelser i musikvärlden.
I onsdags såg jag ett rykande hett Invasionen, och de var fruktansvärt dragiga live och Satan Takes A Holiday är ett band som får vem som helst att vilja dansa till döds. JAg har till och med hunnit avverka en rusikgt dålig Daniel Gilbert konsert. Eller det kanske var den knäpptysta publiken som var boven?


Olle Ljungström ska återförenas med sitt Reeperbahn, som det förrövrigt snackas vilt om i samband med deras återreleas av gamla goda plattor. Återföreningen sker i samband med musikfesten Forever Young som kommer besöka flera platser;

Linköping: Bergs slussar, fredagen den 6 augusti
Varberg: Fästningen, lördagen den 7 augusti
Eskilstuna: Strömsholmen, fredag den 13 augusti
Helsingborg: Hamnentorget, lördag den 14 augusti
Gävle: Gasklockorna, fredag den 20 augusti
Kalmar: Kalmarsundsparken, lördag den 21 augusti

Men det som förvånar mest är kanske att Jakob Hellman ska med på äventyret. Det blir en efterlängtad comback, cirkus 21 jordsnurr efter att plattan "...Och stora havet" släpptes. Tyska Alphaville är ett annat bokat 80tals band.

Kommentarer
Postat av: Linis

vava när såg du Gilbert?? :)

2010-03-27 @ 19:06:22
URL: http://babbelburken.blogg.se/
Postat av: Anonym

.....bapapapaaaa

2010-03-27 @ 19:06:36
Postat av: Mistro

shöööhöö! jag såg han på kaffe 44 med lovisa i ons, vi tog en askickare från kinaplugget u know im a sthlm girl now:D

2010-03-28 @ 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0