Galopps

Stina och jag pluggar tillsammans idag. Det går hyfsat, nu bloggar båda, socialt värre. Datan är ett gift, på riktigt! Det är läskigt vad absorberad man blir i datavärlden. Det är säkert något typ av beroendeframkallade gift i strålningen, som gör att man måste gå in på datan igen. och igen. Precis som McDonalds(smygreklam). Jag har för mig att det är något ämne i fettet(?) som gör att man inte blir riktigt mätt, utan köper mer. och mer. Eller så gäller det bara mig.
Snackade om djur med min bror igår. Vilket man skulle passa bäst som. Han skulle nog vara en ödla, en såndär man hittar på en sten på Cypern. En sollappande chillare. Lite avstötande, men charmig. Han tyckte jag skulle passa som en myrslok. Ingen direkt funktion, förutom att käka myror då.
Har fått en Mando Diao renessans, Bring'em in är deras absoult bästa. Speciellt eftersom att det låter som ett ihopkok av Libertines, Strokes och Broder Daniel.

Hela universum talar om...

att MGMTs andra skiva är på G.

Stinas drömprinsar

hemliga förälskelser

mark e smiths dolda talanger


Bring'em in!

Kommentarer
Postat av: kostrådgivare

heeeeeeeeeeeeeeeeeej. det är bara du som aldrig blir mätt och det gäller inte bara på mcdonalds din burgare.försök inte skrämma folk bort därifrån. satsa på sallad fram till i sommar så löser sig allt. och rör på dig. åtminstone tre steg om dagen borde du klara. //skipper

2010-03-04 @ 15:02:44
Postat av: Anonym

jag tog ett steg till kylskåpet idag! duger det?

2010-03-04 @ 19:28:15
Postat av: Anonym

alltså, det beror ju på vad du hämtade där. inget sött hoppas jag för du är söt som socker ändå så det behövs inge //livscoach

2010-03-04 @ 21:36:35
Postat av: Anonym

oj, charmör där! vill du komma hem till mig eller?haha

2010-03-04 @ 22:38:45
Postat av: Anonym

BTWWW!!! Andrew har fan på sig ett popaganda band och sthlms stolthet, stadshuset, stoltserar i bakgrunden på bilden över!! woho!

2010-03-04 @ 22:45:50
Postat av: Sona

Yeah yeah yeah, Bring 'em in!!

2010-03-11 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0