The Who som bröllops-truddelutt

Jag vill alltid vara på väg, är allt för ofta understimmulerad trots att det mesta talar emot det. Jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv. Hösten är helt blank. Det skrämmer skiten ur mig. Samtidigt lockar ovissheten något ordentligt.
Imorron gifter sig prinsessan, fattar inte att skattepengarna går till den skiten. Hon kan väl ta och gå till altaret som alla andra? Basement Jaxx spelar iaf å hennes vägnar på balkongen till dramaten på lördag kl 01. Jag ska be Anton Newcombe spela ett dräggigt gig på mitt. Undrar om han tackar ja? Om jag gifter mig ska jag gå in till Baba O'riley med The Who, 00:59in på låten dyker jag upp. Introt är ett av tidernas bästa, och jag får knottrigt gåshud på armarna var gång jag hör den. vart, när, med vem, hur? skit samma! Fyfan vilken entré!



Här är MGMTs nyaste musikvideo till låten "it's working"


Kommentarer
Postat av: spaöfjuh

Helt blank frågetecken? Puss <3

2010-06-18 @ 16:59:29
URL: http://barbazooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0