Äcklet får sitta kvar under stolen

Sommarvibbar ut i tårna. Äckligt svettigt på bussarna och äckliga svettpärlor i pannan. Solsting och tankar som vandrar över till förbjuden mark på sandstränderna som nog inte finns. Eller finns dom? Någonstans mellan solblindheten och känslan av totalt mörker när du kliver in i skuggans kyla förbereder jag ett gerillakrig mot överkonsumtion. Aldrig att jag köper något som inte är i andrahand igen! Jag tänker inte göda en värld förgiftad av materialism och onödigheter när det redan finns så att det räcker och blir över. jag tänker inte gynna avskalningen och ödeläggandet av den enda natur vi har. Aldrig!

Men med musik blir tanken svår. Bl.a Mickes musik på hornstull säljer andrahand och det är där man får fynda. Vägra gynna överkonsumtionen!



PSST!  Den 14e augusti är det sveriges första SM för gatumusikanter i Mariefred.  

Kommentarer
Postat av: Gajane

Gud vad jobbigt det var att hitta dig!!! men hur har jag gjort det. Dock hittar jag inte dig på Facebook och har tyvärr tappat bort lappen där alla ni tre från kursen skrev era namn på. SKIT OCKSÅ! och jag som är så ansvarig och allt. Så du åkte iväg till England (läser jag). GOOD FOR YOU! Var försiktig och enjoy.

Kan du snälla adda mig på Facebook, Gajane Ovsepian.



Kram på dig fina Vendela!!! hörs snart hoppas jag!

2010-06-30 @ 13:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0