skivbolaget Novoton kirrar tristessen

Var hälsad! :) Gårdagen spenderades i förvirring, som vanligt. 4timmar stilla-sittandes på cafe får mig, som ibland har  bokstavskombinations liknande beteende, att tappa fattningen. Stina är mitt lugnande piller. "Det vita bandet" regiserad av Haneke är en höjdare i lung takt, vilken jag rekomenderar till varje cineast. Oss traditionister imellan vet vad som skedde sedan.

Svenska skivbolaget NOVOTON producerar sjuhöjdars band. De är de som presenterat band som Skriet och Pascal för oss dötrista svenskar. Men skivbolaget bär på fler skatter. Lyssna och ät spotify listan under.


[causeyoureworthit.png]



SPOTIFYA o den funka inte härå: KORV


Kommentarer
Postat av: the babbeliburkish

aaaaaaaah ditt äckel-päckel som kommenterar min blogg. ush ush usssssh

:*



Spottis-listan funkar inteeeeeeeee :C

2010-01-31 @ 20:15:51
URL: http://babbelburken.blogg.se/
Postat av: vvvvvvisiooss

Nooo.. ja fattar inte mig på teknik!! :o ska försöka kirraden nu:D



<3

2010-01-31 @ 20:19:54
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/
Postat av: fydgtyawfrtadjsgf

kommentarerna bara haglar ur mig idag. Under tvång sitter jag här och skriver detta. Och ja, jag är lugn som valium. puss<3<3<3

2010-02-01 @ 10:59:34
URL: http://barbazooo.blogg.se/
Postat av: =hej

jag gillar hagel. ditt valium är gratis iaf. det är det ända du duger till.<3<3

2010-02-01 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0