Peter Doherty 11/1-10

Hej mina vänner, igår träffade jag min hjälte. Den störste av dem alla- Peter Doherty. Tyvärr hade jag inga biljetter, så konsterten som recenserats här, missade jag. Den fick väldans bra kritik, kul för Herr Doherty. Men, som ni kan se här under, ställde han upp på denna mäkta avancerade "intervju", även om den utspelar sig mil från alla journalistiska spelregler kan jag inte låta bli att; JIHOOOOOOOOO!! Jag har intervjuat Peter Doherty!! :D





Förtydligande:

My name is: Peter Doherty
I'm (30) years old
I'm doing: This and that
I wanna be: Me
This is why  we live: (en turnebuss)
Some favorite bands: Smiths, Specials, Velvet Underground, Beatles 
My favorite book: Crime and Punishment
(My favorite) word: pamplemousse (han sa att det var en fransk maträtt. Det betyder tydligen grapefrukt)
If I could change one thing, I would: Change my socks (haha, berättade att han inte hunnit byta så ofta under turnén)
I wish I made this song: I'll be back, the Beatles
I wish I invented: cats eyes
My dream: Tidy house (han berättade att under natten hade han drömt att hans hus var nystädat hoho)

Ps. Bilder kommer när jag fått dem överskickade :)


pss. om den stora bilden krånglar:

Kommentarer
Postat av: Linis

COOL snubbe! :D



Om jag någon gång träffar anden i lampan och får ändra en sak här i världen så ska jag ge grabben ett par rena strumpor. Meeeeeeep!

2010-01-12 @ 22:13:01
Postat av: Christina

Detta var ju helt crasylishious!!

Me so happy for yoh! :D



Vad roligt att han tog sig tid och svarade på frågorna och tog bild med er och allt! :)

Det visar ju att han bryr sig om sina fans ;)

2010-01-13 @ 13:56:54
URL: http://fudgee.blogg.se/
Postat av: Pernilla Sidén

Ballt, gillar "intervjun" du gjorde. Jag träffade tyvärr inte Peter, men var på giget, det var skitbra. Kul att se honom så "närvarande". Vilken fin buss han ritade haha!

2010-01-13 @ 20:00:22
Postat av: vendelalal

pernilla; wow tackar!! :D skulle också velat se konserten, den har fått sjukt bra kritik! Haha jo bussen var ytterst konstnärlig! ;P

2010-01-13 @ 22:37:16
Postat av: Celine

Gud vad avundsjuk jag blir! Jag kunde inte gå på spelningen/vara där över huvudtaget..



"If I could change one thing, I would: Change my socks" haha you gotta love him!

2010-01-14 @ 13:55:31
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: pernilla

Hej, skulle du kunna ta bort min kommentar där uppe? Google hittar alldeles för mycket...

2011-04-21 @ 00:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0