Grattis fina Lillebror



Idag fyller min lille bror år. Han på den fina bilden. Han fyller hela 16-GRATTIS!:)
Jag är så jävla glad att jag är din syster. Du är så bäst, snygg, smart, rolig och underbar. Det finns inte en människa i hela universum som jag upplevt och gått igenom så många saker med, som du. Jag älskar att vi kan prata om allt, och då menar jag, ALLT. haha
Jag älskar när vi flummar runt. När vi busar och äcklar oss. Jag älskar att vi alltid skrattar och säger fel saker vid fel tillfällen(inglorious?^^) släktens svarta får? när sitter på balkongen med bob marley o  vattenpipa. Minns egypten. eller när vi bara pratar om livet. Jag Älskar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0