En liten musikalisk saga



Hejsan, här under lägger jag upp en lite Moldy Peaches cover "anyone else but you", MEN jag varnar innan ni lyssnar för ljudet är kasst, och det skorrar och allt annat jobbigt som kan inträffa i ljudväg, men det var det bästa datan kunde spela in hhah(hittade ett nytt pogram idag woho:P)




Och en liten STOR gratulation till dig LEIF som fyller 50bast idag! Mamma kunde inte hittat någon bättre kille än dig, du betyder! :)

ps. stina. vi. Juno!?!:D
 

fattat att ljudfilen krånglade(det räckte inte med att ljudet är skamligt) men pröva den här ist:)
Me moldy peachesany one else by diggingtochina

Kommentarer
Postat av: s

Juno :) tummen upp!

2010-02-04 @ 15:09:50
URL: http://barbazooo.blogg.se/
Postat av: Lina

JAG KAN INTE LYSSNAAAAAA :(

2010-02-04 @ 17:18:56
Postat av: Schtina

Jag kan inte heller lyssna :(

2010-02-04 @ 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0