100 år från nu, sitter vi i Azerbajdzjan



Ching-chong, Ding-Dong! Jag lever på kaffe och makaroner med salt. Det är goooott! Jag läser om röda vågen under 70talet. Disskuterar Pokémon med Bella. Jag lyssnar på Dr. Dog. Mitt namn är okänt. 
Dr Dogs tidiga inspelningar benämdes; 90-tals lo-fi(vilket låter bra, men alltid lika kryptiskt), bandet utveckaldes (som en piccachu) till att bli mer 60tals influerade och har jämförts med Beatles och Beach Boys. Inte illa! Den 6e april släpps deras 5e platta "Shame, Shame". Och än en gång ska de ändra form och färg.
Gitarristen Scott McMicken sägerthe new album is gonna be much more modern and a little more punk rock, with more electric guitars. Där ser man!

      
(Shadow ppl, som den sista låten heter, är purfäsk och det första molnet från deras kommande album. Låter lite Moldy Peaches)

Kommentarer
Postat av: Christina

Mmmmmmmmmm... makaroner med salt! :D

2010-02-24 @ 13:41:42
URL: http://fudgee.blogg.se/
Postat av: SUFGDHGJS

SLUTA VARA EN SÅN MOPPVALP DIN MOPPVALP. JAG ÄR SNÄLL. KÖP EN FRITID PÅ BOKREAN I STÄLLET FÖR ATT ÖDLSA ENERGI PÅ ATT STAVA FEL, SJUNGA FEL, SÄGA FEL, LÄSA FEL, UPPFATTA FEEEEEEEEEEL. MOAHAHAHAHAHAHA <3

2010-02-25 @ 10:57:53
URL: http://barbazooo.blogg.se/
Postat av: vv

Stina tadig!

2010-02-25 @ 15:15:06
Postat av: ssss

sååri

2010-02-25 @ 19:59:35
Postat av: vv

never!!!!!! muhahha

2010-02-25 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0